Wednesday, September 1, 2010

Hoi Kerry Jamban! Cepatlah berambus dari UMNO!!!


Baju Merah Di Tengah Siapa?

Hoi KJ? Hang cakap Nak Keluar UMNO kalau ramai ahli UMNO masuk Perkasa? Hang tengok gambar tu Exco Pemuda UMNO Malaysia pun sama sama menyertai majlis PERKASA. Apa tandanya tu wahai KJ?

Itu tandanya Lokman Adam sokong pertubuhan pribumi yang mana menyokong Hak orang Melayu. Yang sokong Perjuangan Melayu.

Aku baru letak gambar Lokman Adam je, belum lagi aku keluarkan List nama nama Pemimpin UMNO yang menyertai PERKASA.

PERKASA ni pertubuhan NGO. Pertubuhan yang menghimpunkan orang orang Bumiputera seluruh Malaysia khusunya orang Melayu untuk berhimpun di bawah satu Payung yang berani, lantang dan tidak gentar dalam perjuangan.

KJ??? UMNO tu apa? Hang cuba ingat balik apa makna UMNO tu. Tak tahu?

Meh Nak Khabar kat Hang....

UMNO ...United Malays National Organisation

Hang tak nampak ke kat situ MALAYS? Malays tu maknaya MELAYU.

PERKASA mempertahankan Hak orang Melayu jadi adalah sangkut paut dengan UMNO tu. Aliran dan wadah perjuangan untuk orang MELAYU. Cuma berbeza nya UMNO tu Parti POLITIK manakala PERKASA adalah NGO Bebas.

KJ?

Sebenarnya ramai ahli UMNO sekarang ni khusunya pemuda tengah gundah gulana. Ketua Pemuda UMNO sudah lama tiada. Ntah mati ke Hidup tak tahu lah apa jadi pada ketua Pemuda UMNO tu. Sekarang ni pun yang dok keluar sana sini cerita Isu itu ini hanyalah Ketua Pemuda BARISAN NASIONAL. Tu je lah yang ada.

Aku malas sebenarnya nak cakap pasal kau ni KJ. buat penat jari aku menaip cerita pasal kau. pasal aku tahu memang GAME kau nak orang TIBAI dan BALUN kau agar nama kau di sebut sebut. Kau memang nak benda macam ni agar senang orang ingat nama kau. Kira kau ni Busuk ke Baik ke janji orang akan sebut jugak KJ.

Tapi aku kena tulis jugak cerita ni pasal nak khabar kat semua Rakyat khusunya ahli UMNO agar sedar yang kita ni dah tidak ada ketua Pemuda UMNO kerana yang ada hanya ketua Pemuda BN sahaja.

Moga kita semua sedar, apa sahaja Pertubuhan atau Politik atau mana mana dan apa apa sekalipun yang mempunyai perjuangan Melayu maka wajib kita sokong. kalau bukan kita yang nak sokong badan badan Melayu ni takkan nak suruh Kaum lain pulak yang sokong?

Renungkan lah,..... KJ? Elok elok no.......

Dari Papagomo

1 comment:

1malaysia said...

Jangan termakan dengan strategi Pakatan....mendesak Hishamuddin untuk meletakkan jawatan semata-mata kerana video klip rap yang polis dapati tidak dapat mengenakan tahanan reman terhadap Namawee adalah tidak wajar.Video klip tu sendiri tidak cukup kuat untuk mendakwa Namawee. Tidak terpekik terlolong kempen untuk Namawee dikenakan tindakan ISA. Banyak perlu difikirkan implikasinya. Intro video klip luahan rasa anak muda cina terhadap perkauman dipersembahkan dalam bahasa cina. kalau setakat video klip ni, Namawee diISAkan...tunggu kesan dari masyarakat Cina..belajar dari kes TBH.

Siasatn terhadap Ketua Puteri yang membuat lapuran polis terhadap namawee perlu dikaji, siapa mastermind dalam hal ini.

Ada banyak cara untuk diam si budak Cina ni, bukan tindakan melulu seperti ni....emosi tu tindakan bodoh.