Sunday, October 24, 2010

KJ ngaku Pemuda sabotaj parti

Kalau dia memberi "assurance" atau kepastian Pemuda tidak akan sabotaj, ini bermakna dialah tukang sabotaj parti.

Macam mana perwakilan dan ahli mahu terima seorang tukang sabotaj parti? Tidakkah sama KJ dengan Anwar?

Walaupun apa pun yang diperkatakannya, ramai menyangka Bazlan Baharuddin - budak KJ yang merupakan Ketua Pemuda Gua Musang yang menang cara tidak sah - akan sabotaj pilihanraya ini kerana dia tidak sebulu dengan Tengku Razaleigh.

Sudah tersebar kata-kata Bazlan pada ramai orang bahawa kalau Ku Li tidak beri dia bertanding untuk ADUN, dia akan sabotaj parti.

Hanya kemenangan saja yang akan meyakinkan janji KJ ni.

Dengan pengakuan ini, tidak salahlah selama ini KJ diminta tidak terlibat dalam kempen PRK-PRK. Memang sah dia manusia cilako dan pembelot parti. Bukan Anak Omak saja yang sedar perkara ini, Jailani Harun dan Parpukari pun sedar perkara ini.

7 comments:

Anonymous said...

Fukimak kau la KJ

Sayangkan Umno said...

Rupanya ada lagi blogger yg syok sendiri...
Dah la KJ pun syok sendiri....sesama ahli pun masih tak boleh faham apa intipati ucapan dasar & penggulungan Presiden. Cuba berubah. Insaflah dan hayati perjuangan suci Umno ini demi agama, bangsa & tanahair.

Rupanya Najib ckp bangang tu bukan tuju kpd pembangkang saja....nyata..ahli2 umno masih ramai lg yg bangang!

Anonymous said...

ala non 12.16, aku rasa kau yang sangat bangang sbb ahli umno bukanlah bodoh sangat macam kau..

Anonymous said...

Haram Jadah!Memang sahlah sekarang yang menyebabkan UMNO asyik kalah Pilihanraya Kecil adalah disebabkan oleh sabotaj dari Si KJ Berok dan kuncu-kuncu pencacainya!Dia sendiri yang mengaku dalam Bernama.Babi betul kau KJ Puki!
DS Najib tunggu apa lagi?sila tendang Bapak Berok nih keluar dari parti.bukti sudah cukup kuat yang si siamang nihlah yang mensabotaj dan seterusnya menyebabkan UMNO kalah dalam semua pilihanraya kecil.si monyet nih sendiri pun sudah mengaku yang dia dan pencacainya lah yang menyebabkan UMNO kalah.
Tanpa Berok seekor nih,peluang untuk UMNO menang dalam PRU akan datang lebih cerah.secerah sinar mentari.ini nasihat ahli UMNO dari peringkat akar umbi seperti aku

Wake UP! said...

Fuck you KJ.

Wake UP! said...

Jom kita pakat-pakat sabotaj si kerry jamban.

KJ the loser.

Anonymous said...

KJ TAK PERLU SABOTAJ,, TENGOK KELIBAT DIA SAHAJA , BN BOLEH KALAH.

SO KJ, GET YOUR BLOODY HELL OUT FROM ANY PRK.... HELL TO YOU

AKU MELUAT