Wednesday, October 20, 2010

Parpu dedah trick KJ pada Najib

Pagi ini ketika perbahasan Pemuda di Perhimpunan Agung UMNO, salah seorang pembahas bernama Zainuri Dato Zakaria, Ketua Pemuda Klang menuntut Presiden UMNO merangkap Dato Seri Najib Tun Abdul Razak melantik Khairy Jamaluddin menjadi Menteri kabinet.

*Zainuri ialah anak kepada "abang Zack" dan adiknya ialah menantu Dato Ahmad Zahid Hamidi yang bersama  Zahid belasah satu budak Kelantan tu.


Khairy ingat dia bijak dan pandai untuk menimbulkan persepsi seolah-olah akarumbi mahukan dia. Kau pergi ambil sabun dan seronok-seronoklah sendiri.

Blogger seteru kuat Si Kitol, Parpukari sudah dedahkan rancangan ini dalam blognya pada hari Isnin lagi. Baca di sini

Bukan setakat itu saja, kawan-kawan blogger memberitahu Parpukari sudah beri amaran ini secara peribadi terus kepada Najib dalam satu Majlis makan tengahhari tertutup pada hari Isnin itu juga.

Dengan begitu tepat, apa yang diberitahu Parpukari, pasti Najib akan respek kehebatan rangkaian maklumat yang dikuasai Parpukari.


Usaha KJ yang terlalu taksub untuk jadi Menteri pasti backfire. Dalam dia ingat dia dapat tunjukkan akarumbi yang menuntut, kini Najib dah tahu ianya dirancang sendiri oleh KJ.

Tidak hairan dia akan kena belasah pada perhimpunan utama. 

Dalam ucapan KJ, dia menyatakan kerajaan tidak beri peluang pada orang muda. Bukan orang muda, kau saja. Ramai yang Najib kasi peluang. Kau saja yang tak dapat ... padan muka!!!

Masa diberi peluang bawah Pak Lah, perangai macam gampang dan babi sial punya angkuh.


Sudah-sudahlah KJ, selagi Najib ada dan Kak Rosmah masih hidup, jangan mimpilah kau nak jadi Menteri. Dibuatnya Najib beri laluan pada Tan Sri Muhyuddin pun KJ tak akan merasa.

Sebabnya .... hehehe. Orang tahu apa kau buat KJ. Semua orang tahu kau memang anak haram pembelot bangsa sama macam Anwar pengkhianat yang melelong bangsanya sendiri.

Sebelum KJ dapat jadi Menteri, jangan hairan Parpukari jadi Menteri dahulu jadi menteri.

Dibuatnya Parpukari jadi menteri KDN ... bukan Menteri Amaran, pastilah KJ dah ada tempat tertentu khasnya untuk di negeri kelahiran Parpukari di Perak.

Baik ko mintak MI6 kasi ko warganegara British untuk berhijrah balik ke London.

Ko pun bukannya Melayu.

Syarahan ko tadi pun macam orang PKR saja yang tulis.

* Disunting pada 21/10/2010 8:00 PM

5 comments:

Azizan Yaakob said...

tahniah, pandai pun orang boleh baca mainan dia kan? nak bagi hancur lagi ka negara kita ni ? blog sdr telah saya paut di http://suaramajlis.blogspot.com

Berita dari gunung said...

KJ turun dalam kumpulan elit UMNO sebagai menantu PM, dan tidak hairanlah beliau dapat macam-macam. Dalam Persatuan Bolasepak dia selesa saja duduk sebelah Sultan Pahang, walaupun orang lain belum tentu suka dan selesa.

Tunggu satu round lagi, kalau dia kekal sebagai Ketua Pemuda, dia boleh tuntut jawatan Menteri.

santauangin said...

Apa pun semuanya terpulang kat PM Najib. kalau sayangkan undi melayu nyahkan pak hitam itu dari UMNO. Kalau PM Najib masih lambat untuk mengambil tindakan ini pastinya ajal UMNO dan BN akan tiba pada PRU13 nanti. Tak percaya kita tengok nanti. Jadi wahai Yang Bijak Bistari PM luncurkan lah Pak Hitam ini ke kancah PKR. Disitu lah tempat yg sesuai buat nya.Kgn pula PM terikut cara menteri amaran ( sepupunya kan ), asyik ingatana dan amaran kat pak hitam dan PEMUDA UMNO lak.

Semoga PM dapat memahami apa yg Pak Hitam cakapkan semasa ucaptama harami ini pada PEMUDA UMNO itu.Dan di harap PM juga dapat memahami apa yg telah di suarakan oleh blogger dan peminat peminat bloger mengenai isu pak hitam harami ini.Dan awasi juga pergerakan kuncu kuncu nya sptt Menteri PerTAHANan yg kaki gengster berserta sesuku yg sewaktu dgn nya.

Kalau PM payah juga nak buat keputusan, maka langkah terakhir terletak pada bahu ahli ahli PEMUDA dan EXCO EXCO utk mengadakan undi tidak percaya di atas kepimpinan Pak Hitam Musibatun ini. Selamatkan UMNO dari berkubur pada PRU13.

Yazeed Muhammad said...

minta izin memaut link Tuan..

Anonymous said...

UMNO bila lagi nak terajang KJ si Bapak Berok tu keluar?pimpinan UMNO tak nampak lagi ke yang ahli akar umbi sudah menyampah,meluat dan nak termuntah melihat gelagat dan sandiwara jelik yang dimainkan oleh ketua pemuda UMNO tersebut?adakah pimpinan UMNO sudah buta dan tak dapat melihat yang ahli UMNO diperingkat akar umbi sudah terang-terangan menolak KJ Si Bapak Berok tu?!