Tuesday, August 11, 2009

Khairy Jamaluddin Perasuah, SPRM ada bukti!

Mengapa Khairy Jamaluddin harus di ambil tindakan terhadapnya:

a) Pemilihan yg lalu yg begitu kotor yang mana Khairy & jenteranya menggunakan pelacur china (amoi gebu) pelacur mat saleh perempuan russia, karaoke, hiburan & arak, duit yang melampaul-lampau untuk menjamin kemenangannya.

b) Ketua jenteranya, Ketua Pemuda Wilayah Persekutuan KL yang digandingkan dengan bijak pandai budak tingkat 4 serta konco2nya...hari ni ada di kalangan mereka adalah exco pemuda pusat. Wan Badak, orang kuat Khairy yang hidup sebagai jutawan! terdapat rumah banglo di Putrajaya, berapa 'income' dia?

c) Sungguh sedih sekali banyak perwakilan g2 pemuda pemilihan yang lepas tak tau sapa itu budak tingkat 4 yang dimaksudkan oleh mantan PM Tun Dr. Mahathir ini tidak di ambil kira berapa banyak KP bahagian-bahagian & Naib Ketua Pemuda bahagian yang pening kepala kerana hilang kawalan keatas perwakilan g2 masing-masing kerana ramai perwakilan g2 mereka tewas pada umpan yang disebut diatas tadi.

d) Khairy adalah seorang yang cakap tak serupa bikin punya manusia. Dia kata nak buat 5 teras yg digariskanya! Lihat saf ahli exco pusat lantikan & ketua-ketua pemuda negeri? Berapa orang kalangan mereka dari kalangan orang Mukhriz atau Dr Khir? Tiada. Ini belum diambil kira saf para pegawai-pegawai diperingkat pusat mahupun negeri. Tak payah tengok jauh, apasal pelantikan ajk biro, sekertariat, unit mesti dpat pelepasan atau 'green light' dia?

e) Umumnya diperingkat kepimpinan atasan UMNO terutama PM tahu tentang keputusan siasatan SPRM! Didapati 14 ahli dari kalangan 30 orang yang disiasat didapati bersalah antaranya termasuklah Khairy Jamaluddin sekali. Namun begitu oleh kerana kes ini disiasat dan bukan ditangkap 'red handed', maka kuasa pemutus ada ditangan Perdana Menteri. Bila Perdana Menteri hendak buat keputusan? Harus di ingat perundangan UMNO menetapkan sesiapa calun yang bertanding ada tempoh edah 6 bulan sebelum kemenangannya disahkan sahih atau mutlak. Dlm konteks ini Khairy & konco2nya tempoh mereka matang pada sekitar minggu ke 2 atau ke 3 bulan 9(september). Nanti dah lepas tempoh edah dah lepas, tengokler cam mana kaler, besar kepala & masalah yg dibawaknya.

f) Matlamat utama Khairy si anak omak ini ialah untuk memendekkan sependek mungkin tempoh era Dato Seri Najib, pastu naikler sikitol Dato Seri Anwar. Dikala UMNO huru hara ini muncullah si Khairy jadi hero & pemimpin terunggul. Pecah rekod lagi PM yang termuda dalam sejarah Malaysia.

g) Kami harap Perdana Menteri jangan terpedaya dengan gerakan saikologi/saraf si Khairy & konco2nya bahawa UMNO sedang lemah, mereka memang mahu begitu agar PM takut nak ambik keputusan. Walhal sebenarnya akar umbi & rakyat hilang minat kerana umno tak mahu berubah dan masih membiarkan perasuah berkuasa dalam UMNO! Isunya sapa harus berubah dulu? Perdana Menteri dulukah? Atau rakyat ubahkan kita? Insaflah.

h) Khairy Jamaluddin & konco2nya dah study habis-habisan tentang Perdana Menteri, mereka tahu selama ini Yang Amat berhormat Perdana Menteri adalah seorang 'SAFE PLAYER', jangkaan mereka Perdana Menteri tidak akan berani buat apa-apa pada mereka. Tambahan pulak Tun Lelah masih kuat membela mereka!

f) Tanggungjawab kami sebagai penyampai berita ini sudah kami laksanakan, terserah kepada Perdana Menteri untuk mengambil tidakan selanjutnya!

Stone Gold

17 comments:

Anonymous said...

kj manusia paling hipokrit. kuat berlagak! kuat rasuah!

harap sprm jangan ragu2 nak amik tindakan kat dia kalau bukti dah cukup

chodot

Anonymous said...

Bila pemimpin naik dengan cara yang kotor (rasuah) yakinlah dia tidak akan mendapat keberkatan.

Niatnya pun sudah tidak betul jadi bagaimana dia hendak membetulkan pemuda.

Kalau UMNO hendak selamat KJ mesti diberhentikan daripada jawatan KP UMNO Malaysia.

Sayangkan UMNO yang berjuang untuk Agama, Bangsa dan Tanahair atau mengekalkan KJ supaya UMNO dihancurkannya dari dalam.

yoy said...

If you can put up with 30 years of corruption, inefficiency and racism under BN, I can put up with the same from Pakatan for 10 years!

reek said...

Polis = Melayu = Rasuah
Askar = Melayu = Panglima2 bodoh
Bank = Melayu = Jadi kuli
Hospital = Melayu = Balaci untuk doktor india hahahahaha…
Sekolah = Melayu = Bodoh2 belaka (nasib baik ada cikgu india dan cina)
Sistem Kehakiman = Melayu = Senang dibeli (anne VK Lingam juga control badut2 melayu kapiaq hahahahaha)

YOU GO AND EAT SHIT!!!
YOU HAVE NEVER IMPROVE YOUR BRAIN AND STILL EAT SHIT
You scumbag..........were really have no brain, the head is full of tahi
Dey subsidize melayu kapiaq mother fucker, why are you bucking like anjing kurap lol…lol…lol…lol…lol…hahahahaha…

killer said...

I hate malay pig so much in my life
If all malay pig jump into sea and all die
This world will become very very beautiful

Boleh said...

orang islam bodoh macam babi. patut mati punya agama. muslim semua otak kering. cipta nama bodoh ada lah.

vesewe said...

Oh, great. Not only are they racists, they are racists and idiots.

romsam said...

Yes, Bravo Selangor, Bravo PR, you gain our 100% support and votes - and BN go to hell now!!!

House PK said...

WAH BIAR BETUL NI? KEPADA TUAN PUNYA BLOG MINTAK PINJAM ARTIKEL INI BOLEH KE?

eXception said...

Nyah KJ dari UMNO sblm dia jd Anwar no 2... Sbb ada bayangan dia akan jd Anwar no 2 nanti, sebelum parah, elok nyahkan bangsat ni dulu...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

eXception said...

Kepada chauvinist cina yg menghina umat islam, jaga lidah anda, sebelum aku kerat halus-halus pastu campak dalam longkang...

ADA FAHAM!!

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Detguaq said...

Aku dah linkkan dalam blog kampungan aku.

pemuda Kedah said...

saya sbg ahli perwakilan pemuda semasa pemilihan lepas ,walaupun sy sokong muhkriz dan KJ menang.tetapi jika kita mahu Pemuda kuat dan UMNO mendapat sokongan golongan muda ,sepatutnya kita berhenti lah cakap mengenai cerita spt ini .

kita spt membuka pekung masalah kita kepada orang dan ini tidak baik utk parti .Saya walaupun sokong muhkriz ,tetapi selepas melihat perubahan yang KJ bawa dalam Pemuda ,kita lihat ia sedikti sebanyak telah menarik sokong orang muda.

pemilihan sudah lepas ,Muhkriz pun dpt timbalan menteri hebat dan KJ dpt KP .tiada siapa yg kalah @ yang menang. yang penting kita utamakan parti bukan individu .

apa yng sdr cerita ini spt kaitkan KJ nak jatuhkan najib spt itu please la itu fitnah . ingat cerita si kitul yang membuat cerita buruk mengenab bendahara tun mutahir kepada raja mendeliar dan akhirnya fitnah smpi ke pengetahuan Sultan .akhinrya sultan telah menitahkan Bendahara dibunuh dan selepas ketiadaan Bendahara dan Melaka jatuh ke tgn portugis .

aku tak mahu sdr jadi spt si kitul iaitu pengkhianat kepada bangsa.

cine lancau pendek said...

oi cine anak babi, puki mak kau berulat

Anonymous said...

Pukimak, ini siapa yg maki2 melayu dan muslim ni. Ini mesti bangsa haram jadah sial tu. tiu nia ma kahai. Babi. Sial. Anak Haram. Taik tak cuci. Bangsa pengotor bangun pagi tak pernah mandi. Kalau berani cakap depan-depan, aku hirup darah kau yg hanyir tu.

Anonymous said...

Woi kici, sampai bila mau gaduh sama-sama Bangsa Malaysia ni? Pasal celupar mulut beberapa orang; Melayu, Cina, India semua dapat tohmahan dan saling benci-membenci. Kalau nak komen, tengok isu yang dibincang...janganlah pukul isu agama atau ras pulak.
Bolehkah itu macam? Tolonglah...

PunjabiLion

Anonymous said...

Yang buat blog ni celaka haram jadah, yang sokong pulak sialan ptuii. Melayu cina india benggali iban kadazan bajau, selagi engkorang masih berideologikan BN laknatullah songsang sesat tu, selagi tulah engkorang jadi manusia paling bengap sekali.

Kesimpulannya apa2 produk dari ideologi BN terutamanya UMNO, sama taraf dengan najis dan bangkai babi.