Sunday, August 30, 2009

Anak Omak di Permatang Pasir

BERITA TERBARU

1. Di Permatang Pasir - Zahid Hamidi telah berikrar di hadapan semua orang yang dia akan pastikan KJ dimasukkan ke dalam kabinet YAB Dato' Sri Mohd Najib, sebagaimana diketahui ramai Zahid Hamidi hingga ke hari ini masih lagi menjaga akaun peribadi Anwar al-juburi!

2. Zahid Hamidi dan KJ sedang mengatur untuk membawa Anwar Al Juburi masuk ke dalam UMNO semula, segala perancangan dilakukan dengan begitu teliti sekali namun akhirnya perancangan ini sudah menjadi 'Rahsia Umum'

3. KJ telah menghalang timbalannya dari berkempen di Permatang Pasir dan sebagaimana diketahui ramaiPemuda tidak memainkan peranan langsung di semua pilihanraya kecil sebelum ini, tujuannya untuk memberi tekanan kepada YAB Dato' Sri Najib untuk melantik KJ sebagai Menteri penuh.

4. 16 OGOS 09. (spt mana dilapurkan olh astro awani edisi tghmlm)
T.Mohan, Ketua Pemuda MIC yg baru dipilih pada penggulungan bahas telah mendesak YAB PM mempertimbangkan perlantikan KJ Ketua Pemuda BN/UMNO jawatan Menteri Penuh.

5. Spt mana yg diduga, malahan lebih awal dari yg diramal. KJ mulakan langkah agerisifnya dgn mulakan desakan melalui apa jua rangkaian tajaannya. Bayangkan apa lagi jenis tekanan yg bakal dikenakan pd YAB PM selepas tempoh edah tamat pd minggu 2/3 bulan September 09 nanti?

6. YAB Dato' Sri Mohd Najib dengarlah nasihat ini 'rehatkan' si anak omak budak rombau ni, jangan risau ketiadaannya didalam saf akan menguatkan UMNO malahan perpaduan lebih kuat. Jika ada bantahan sekalipun ianya umpama 'langau'

7. YAB PM ambil semburan ridsect spray aje jatuh & matilah 'langau' ini. Pekikan puak & konco2nya ini hanya bersifat sementara. Ingat YAB Dato' Sri PM rakyat & seluruh ahli UMNO sedang memerhatikan & tunggu tindakan tegas Presiden UMNO.

8. Tambahan lagi anak omak ni kami yakin ada pelan halus dgn An.war Al Juburi cuma tak dapat dibuktikan. Masakan banyak tempat didalam Malaysia alih-alih Anwar Al Juburi pilih parlimen Rembau tempat merayakan ulangtahun kemerdekaan bersama Pakatan Pembangkang disana.

9. Curiga betul...Kami juga dpat lapuran si anak omak ni benar-benar ghairah dok bodek isteri YAB PM, dulu tak ada pun alih-alih skrg beria-ia benar? Jangan tunggu lama-lama YAB PM cepat buat keputusan, jangan sampai nasi nanti jadi bubur.

6 comments:

ajijasin said...

salam alaikum warahmatullahi wabarakatuh.

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN!!!
MARHABAN YA RAMADHAN!!!

MALAM KE SEPULUH RAMADHAN!!!
MALAM SEPULUH PERTAMA TERAKHIR RAHMAT ALLAH UNTUK HAMBANYA!!!

DAN SALAM MERDEKA!!!

MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDAKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!

Anonymous said...

Najib takut dengan omak ke? Spray saja dia keluar ke PKR.

Dia boleh diketemukan dengan has been dan liability lain dalam PKR.

mantra-indeeptots said...

Ahli-ahli UMNO bangkit dan bertindak terhadap Khairy Jamaluddin... Isu ugama dan melayu tidak pernah dipertahankan, malahan pembangkang semakin rakus menghina UMNO...

Ketua Pemuda UMNO telah menunjukkan bait2 sebagai pengkhianat... Jangan sehingga terlewat untuk bertindak!

Anonymous said...

Blog kelentong..Takyah percaya.
Hidup KJ..mara KJ
MERDEKA!!!

Anonymous said...

KHAIRI MEMANG BIJAK MENGAMBIL KESEMPATAN DAN MEMPERGUNAKAN ORANG LAIN DEMI KEPENTINGAN DIRI.ROSAK UMNO KERANA DIA.

Sisingamangaraja Gorgor said...

DSNTR spatutnya sedar dan tahu apa yang patut dibuat...~

Jangan hanya memikirkan nak mendapat sokongan kaum2 bukan Melayu...~

Sekiranya DSNTR mahu mendapatkan sokongan kaum2 lain... Maka perlulah menyatu-padukan Orang2 Melayu dahulu...~

Kembalikan sokongan Orang2 Melayu kepada UMNO...~

Untuk mendapatkan kembali sokongan Orang2 Melayu... Maka sikitol pemuda beruk perlulah dikeluarkan terlebih dahulu dari UMNO...~

HORAS!!!...~