Monday, February 1, 2010

Hishamuddin pondan jangan menyemak, Ini semua kau punya pasal!

Utusan hari ini melaporkan Hishamuddin membuat komen berkenaan khabar Khairy diminta berhenti, berikut:

----------------------------

Laporan desak Khairy letak jawatan tak tepat

JOHOR BAHRU 31 Jan. - Berita berhubung kononnya terdapat desakan daripada Exco Pergerakan Pemuda UMNO agar ketua mereka, Khairy Jamaluddin meletakkan jawatan, merupakan laporan yang tidak tepat.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, dakwaan tersebut seperti yang disiarkan beberapa laman blog rentetan mesyuarat khas exco pergerakan itu Khamis lalu adalah tidak benar.

"Mereka (penulis blog berkenaan) tidak tahu hujung pangkal topik yang dibincangkan dalam mesyuarat Exco Pemuda UMNO baru-baru ini.

"Biarpun terdapat satu perkara yang tidak mencapai kesepakatan sekalipun, ia tidak perlulah (dianggap) sampai mendesak meletak jawatan," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menghadiri Mesyuarat Badan Perhubungan UMNO Johor, di sini hari ini.

Kelmarin, beberapa blog melaporkan bahawa Khairy didesak meletak jawatan oleh beberapa Exco Pemuda kerana kegagalan beliau menterjemahkan hala tuju Pergerakan Pemuda UMNO selari dengan kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak.

Berdasarkan laporan blog berkenaan, Khairy diberi dua pilihan sama ada meletak jawatan dan membenarkan jawatan Ketua Pemuda dipangku timbalannya, Datuk Razali Ibrahim atau keseluruhan Exco meletak jawatan bagi membolehkan pemilihan baru Pergerakan Pemuda UMNO dibuat secepat mungkin.

Sementara itu jelas Hishammuddin, laporan di laman-laman blog berhubung isu ini tidak akan membawa kepada pengukuhan parti seperti yang sedang diusahakan oleh pucuk pimpinan.

Sehubungan itu, beliau tidak menolak laporan itu mungkin dibuat untuk kepentingan pihak tertentu dan bukannya demi keutuhan parti.

"Semasa saya memegang jawatan itu dahulu pun, saya pernah didesak untuk meletak jawatan.

"Namun Alhamdulillah saya berjaya menerajuinya sepanjang 10 tahun ini dengan sokongan yang lain," katanya.


--------------------------

Hang jangan cakap banyaklah Hishamuddin!

Pemuda kini semakin hari semakin pondan adalah kerana kepimpinan kamu.

Hari ini, kepimpinan kamu dalam Kementeriaan Dalam Negeri ternyata menunjukkan kamu seorang yang lembik dan penakut. Asyik amaran demi amaran, aksyen pun tak ada.

Banyak orang sudah bersuara bahawa ahli politik yang bermaksud Menteri masuk campur dalam urusan polis. Disebabkan kamu menukarkan KDN jadi Menteri Amaran Dalam Negeri, bangsa Melayu, Islam, Raja Melayu dan Perlembagaan dihina dan diperkecilkan.

Kamu juga yang bawak masuk Khairy. Pak Lah kata, "Hisham kata Pak Lah jangan masuk campur. Kita nak Khairy."

Pemimpin pondan dan penakut tak layak jadi Perdana Menteri!!!

6 comments:

Wenger Khairy said...

Bacul dan pondan adalah perangai beruk beruk sepertimu yang tak berani nak berdepan face to face tetapi membaling batu sembunyi tangan. Apa-apa pun,saya rasa diantara beruk2 belaan pemimpin yang kalah tu hang beruk yang paling pandai. Suatu hari nanti, kalau ada pemilihaan boleh dipilih menjadi Ketua Beruk. tupun kalao beruk lain nak diketuai oleh beruk yang pandai. Jangan putus asa!
Dont give up!
Teruskan fitnah!
Teruskan cerite dongeng!
Kah kah kah,

Wee Phak Yew said...

Yes!!!
Hishamuddin pondan? betul ka? Waaa,itu macam ka? Orang ada cakap itu pondan suka main belakang betul ka? Lu ingat dia ada serupa itu kita punya brader Anwar ka?

JomoSamaTuaran said...

Apa yang nak sibuk-sibuk nak suruh KJ berhenti, ingat pergerakkan Pemuda UMNO tu bapak korang ke yang punya!!! Bodoh kayu betul le mereka-mereka yang menyebarkan dan mengusulkan saranan-saranan ini.

KJ dah menang dalam pemilihan, nak buat cam mana?? Kalau KJ berhenti sekarang, nampak sangatlah dia yang pondan, kerja dan amanat tak habis lagi...dah angkat bendera putih... itukan kerja pondan???

Nak gantikan dia... tunggulah pemilihan agung nanti, apa yang susah sangat???

kalau dah kalah tu...jadilah `PENGALAH' yang gentlemen..!! Don't be a sore loooserrr.

Musuh tak payah nak robohkan atau rebahkan UMNO, orang-orang macam kamu nilah yang telah bermurah hati menolong merebahkan UMNO!!! Bagi peluru pada musuh untuk menembak kita semua...... ADA OTAK MANA SIMPAN OHHHH.....!!!!????

Anonymous said...

Minister material pun tak ada.

Jadi menteri kerana bapak dia bekas PM yang tak bawa Malaysia kemana pun.

Jauh sekali jadi PM.

TENGOK MUKA DAN MISAI DIA MACAM GAY.

WAKAKAKA HUA HUA HUA said...

HAHAHAHAHAAKKKKKKK

KAKAKAKAAKAKAKAKAKA

WAKAKAKAKAAKAKAKAKA

ADUUIIIHHHH KELAKAR BETUL LA...

KELAKAR BETUL ARTIKEL KAU NI....

JAP AKU NAK TERKENCING TERGELAK TENGOK BILA KAU MELATAH....

HAHAHAHAHAHA WAKAKAKAKAKAKAKA

TIPAH TERTIPU BANG...... AUUWWWW..

MARAH KE BANG? JANGAN MARAH NANTI KENA JUAL HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAA

LAIN KALI MJANGAN NAK JAJA CERITA KHABAR ANGIN... KITA TANGOK SEKARANG SAPA YANG MALU?

ADUUUHH JANGAN MENANGIS YE BANG HAHAHAHAHAHAHAA

Anonymous said...

Terima kasih atas maklumat menarik