Friday, October 23, 2009

BUKIT GANTANG: Adakah KJ gay?


KJ dah sedio kerjayo baru kalau ditondang kelua UMNO nanti. Dio dah cubo-cubo jadi model jantan di Harper's Bazaar.

Kebanyakkan model jantan jenis gay. Anak omak ni den tak tau pulak. Dio ni memang dimanjo dek omak.

Nak kato gay, tak bule. Dio ado anak.

Oghang gay ado jugo yang ado anak dan bini. Macam Anwar Berahim yang KJ puro-puro ngontam. Padahal kawan baik. Dah nak tunggu mampuih baru nak ngontam. Dulu sanggup hantar paspot.

Entahlah den tak faham Ketuo Pemudo. Ini bukan caro nak imej baru. Perbuatan dan tindakan yang akan mengubah imej. Semuo perbuatan dan tindakan tak boto. Nak ubah macam mano?

Kebanyakkan jantan yang bergaja dalam Majalah fesyen adalah gay atau pondan. Padan dikato oghang bukan lagi Ketua Pemudo, tapi Ketuo Pemudi.

6 comments:

Maya Karipap said...

Ayoyo, gay ka?

Apa sudah jadi sama son-in-law, belakang depan kasi hentam juga? Maybe wenger and the gang pun join sama buat choo choo train maa!

Anonymous said...

HAHAHA...GAY JAMBAN BOLEH BERDUET DENGAN ELTON JOHN..

Nujum Pak Belalang said...

Sab-budaya gay atau lesbianisme yang berpaksikan aktiviti sodomi dan homoseks sememangnya telah lama berakar umbi di dalam masyarakat kelas pertengahan serta atasan Inggeris di United Kingdom (UK). Gejala anti-budaya atau counter-culture ini berakar umbi sejak dari peringkat awal persekolahan melalui konsep sekolah awam berasrama penuh Eton. Dengan tersebarnya pengaruh imperialisme/kolonialisme Inggeris sejak kurun ke 19, gejala ini turut menular di kalangan masyarakat kelas pertengahan di kalangan negara yang dijajah;khususnya melalui penularan sab-budaya anglophile di kalangan anak watan tempatan kelas pertengahan dan atasan yang mencintai segala apa yang berbau budaya penjajah Inggeris. Justeru, agen penularan bagi gejala anti-sosial yang diimport dari bangsa penjajah Barat ini terdiri dari kalangan anak elit istana, bangsawan, pentadbiran awam, politik dan perniagaan tempatan yang berpeluang menyertai sistem persekolahan awam berasrama penuh Inggeris ala Eton itu, sama ada di UK atau dari sistem persekolahan tempatan yang berkonsepkan sekolah penjajah yang sama. Di tanahair kita, antara sekolah berasrama penuh tersohor yang merupakan legacy dari sistem persekolahan umum berasrama penuh Inggeris ini termasuklah Maktab Melayu Kuala Kangsar atau The Malay College, yang melahirkan ramai kalangan tokoh elit anak watan yang turut dijangkiti kuman anglophile ini,justeru terbabit dengan sab-budaya gay, khususnya tokoh di bidang politik dan korporat. Cara terbaik bagi menangani segala gejala anti-budaya yang telah menjadi collateral damage berpanjangan dari peninggalan penjajahan Barat adalah dengan menerapkan semula semangat Kebangsaan Melayu di kalangan generasi pelapis bangsa. Semangat patriotisme yang menggarap nilai KeIslaman, Kemelayuan dan Ketimuran tulin inilah yang berjaya melahirkan parti UMNNO dan, seterusnya, negara Malaysia berbilang kaum tetapi bersatu padu.

Anonymous said...

hahahaahah....blog ni bangang siul

Anonymous said...

anon 12.10 memang betul..budaya gay nih (di malaysia ni)kebanyakan nya berasal dari sekolah berasrama penuh

Anonymous said...

bro,mamat ni bukan gay,tapi metrosexual..pakai mekap2,jaga penampilan..sampai tahap fobia tu,kalau gatal kena ulat bulu pun gi dapatkan rawatan kat klinik..ni lah ketua pemuda..hampeh

Surrogate