Tuesday, July 20, 2010

Den ingat handa bonarlah blog2 budak KJ

Den baru membaco ranking blog mesra kerajaan BN di blog Perak Today sinun.

Sunggoh tak sangko. Blog serba simple ni bule dapek Alexa ranking 48 antara blog-blog pro Gomen. Belum den buek cantik-cantuk dan promosi.

Yang den susah nak cayo ni, blog den ni lagi handa dari UMB yang dok ajar2 oghang buek blog.

Nobisha yang duduk dalam jawatankuaso JASA pun 51. Apo lah Dato Fuad Hasan pilih? Baik den lagi ... ha ha ha.

Dari senarai 60 ini, blog budak2 KJ serupo takdo. Gampang bona lah tu.

Panglima Perang Cyber yang KJ lotak ketuai BPN nombor 42, lebih 6 saja dari blog marhaen den ni. Rajahmas nombor 46. Abang Tuah nombor 49. Ketigo-tigo blog ini pro-KJ. Setidaknya simpati dokek kero tu.

Mano si Tepak Berulam? Bro Jinggo? Roshatika? Keh keh keh ... ini ko pakar blog KJ? Hampeh takdo langsung ranking? Serupo tak di baco.

Itulah padan muko kau orang. Selalu kutuk Parpukari. Akhirnya dio yang nombor satu. Poei jilat kaki Parpukari.

Ado blog den donga belanjo sampa RM15 ribu sebulan. Huh ... corot jugo bawah den. Baik kasi den duit ajo.

Hai ... Siapo si bangang yang keluar duit begitu banyak tapi kalah kek Anak Omak. Budak tak poei sekolah ko? Sah si bangang dah kono tipu tu.

Apahal pun, terimo kaseh kek Perak Today kerana susah payah.

Minggu dopan den nak potong ayam buek momantai nak puaso. Buek sekali kenduri kesyukuran dapek nombor 48 ha. Datang kek Rombau.

4 comments:

Mctheory said...

hehehe.. suka aku baca loghat nogori..

WhackdeBugger said...

Si Koro Jantan tau ko dio cakap nogori? He,he,he

Unit Media GMP said...

tak menureh lah kau jang ni lamo eee den nongok kek nogori 9 tak ponah den dongar orng mantai ayam do.org mantai kobau adolah.kau jangan buek tak somongah jang.den pocek kau kang

Ahmad Zack said...

KJ - Kitol Jamban
KJ elok dibuang dari UMNO kerana busuk & membusukkan UMNO dari dalam kain UMNO sendiri