Sunday, November 7, 2010

Najib dah ceria, KJ kecewa


Akhbar menyiarkan gambar Dato Seri Najib dalam keadaan ceria.di hospital. Alhamdulillah, Dato Najib sudah beransur sihat.

Pudarlah harapan Khairy untuk lihat Najib terus sakit atau meninggalkan dunia. Mana tidak pudar harapannya, selagi ada Dato Najib dan Rosmah, selagi itu Khairy tidak akan rasa jawatan Menteri.

Semua orang tahu Khairy akan salahgunakan jawatan untuk kepentingan diri dan agenda asing yang dibawa sebagai spy MI6 dan Singapork. Selagi itu rakyat Malaysia akan tolak Najib kalau Khairy jadi Menteri.

Orang Khairy cuba nak spin seolah-olah Khairy tidak akan merasa jadi Menteri selagi Tun Dr Mahathir masih hidup. Kononnya dia nak salahkan orang lain dari salahkan Najib. Kalau salahkan Najib, maknanya tak ada can langsung.

Najib tidak akan beri Khairy bukan kerana Tun Dr Mahathir. Najib ada sebab sendiri dan peribadi.

Tak usah nak mimpi cabinet reshuffle akan masukkan Khairy. Kalau masuk saja Khairy, melenting satu UMNO. Kenduri besar pembangkang. Lauk kenduri adalah daging panggang KJ yang dilumur dengan ketumbar dan Jack Daniel kegemaran Khairy.

Silap2 tak banyak perubahan sangat tetapi hanya mangkuk ayun dan perasuah tegar dari zaman Pak Lah akan digugurkan. Nor Mohamad Yakcop mesti digugurkan ye, Dato Najib.

Selagi Rosmah isteri Najib dan masih hidup ... hmmmm jangan mimpilah KJ nak jadi Menteri. Kerana kau si Kitol berusaha dengan bersekongkol Raja Petra dan Kalimullah untuk jatuhkan Najib sebelum Pak Lah turun. Itu pasal Kalimullah ada link dengan Raja Petra dan sewakan rumah kepadanya di London. Yang dedahkan orang2 bekas PKR.

Kamu mereka-reka konspirasi dan kini konspirasi itu sudah terdedah satu pembohongan. Rahimi sudah ngaku dipaksa oleh Latifah Koya membuat SD tipu. Rashid turut sokong. Zahrain dan Zul Nordin pun kata benda sama. Semua ini orang pembangkang yang dedahkan.

Tak lama lagi, kau lah akan terbenam.

Jangan ingat kau dah pandai sangat. Tera sangat ka Oxford. Orang kerja Majlis Bandaran pun ada akal dan lagi bijak. Bijaksana datang dengan pengalaman. Tengok2lah belakang ko.

5 comments:

Anonymous said...

kalau kj jadi menter ke timbalan menteri ke aku keluar umno

kingnek said...

setuju, Najib bukan bodoh, dia tahu siapa yang menyebarkan fitnah Altantuya dan Khairy memang antara mereka yang memulakannya

PENGUNDI SETIA SUNGAI RAPAT said...

Salam sahabat blogger
Satu artikel yang baik mai kita link

Jam said...

Takut sama KJ jadi menteri. HIHIIHIHI!!! Bodohnya hangpa ni.

shairi said...

Mereka yg tak layak tak yahlah dipilih jadi pemimpin.Kitapun tak ragu ragu keluar dari Umno kalau org seperti ini dilantik jadi pemimpin.