Monday, August 9, 2010

RM400 juta baru di London, Goahead gostan lagi

r

Oleh Satu Hala

Sekarang ni, kalau dalam Pergerakan Pemuda UMNO ada satu ayat popular yang duk keluar dari mulut ketuanya, Khairy Jamaludin @ KJ @ Kitol....'takda projek'.

Takda projek pasal kononnya KJ tak jadi menteri....(Lagi-lagi isu tak jadi menteri).

Ini menyebabkan ada di kalangan ahli-ahli Pemuda yang marah kepada kepimpinan tertinggi parti pasal tak lantik 'ketua kesayangan' mereka menjadi Menteri walaupun mereka sendiri tahu KJ adalah liabiliti terbesar kepada Barisan Nasional (BN)....untuk anak-anak haram Pemuda jenis ni...diaorang bukan pikir parti pun sangat tapi pikir poket sendiri aje....

Kitol atau KJ menjaja merata dia tak boleh membantu ahli-ahli Pemuda dari segi kewangan kerana dia tidak ada duit sebab dia bukan menteri.

Lagi sial....KJ ini sekarang apa-apa sahaja dia suruh bebudak dia mintak dekat Naib Ketua Pemuda yang juga Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Razali Ibrahim.

Satu...itu cara KJ nak lepaskan tengkuk bila ditanya bertalu-talu pasal kontrak atau habuan wang daripada beberapa kerat machainya.

Kedua...itu cara dia bagi Razali pening kepala dan balas dendam.......kih kih kih...tertekan betul Kitol nampaknya sampai kena buat camtu.

Namun, di sebalik semua itu....sebenarnya tak wujud istilah Kitol takda duit pun.

Jumlah yang dia bolot atau curi masa bapak mertua dia jadi Perdana Menteri dulu pun tujuh keturunan anak-baranak dia tak abis makan la.

Yang berlaku sekarang ini....ahli-ahli Pemuda UMNO kena tipu dengan KJ aje sebenarnya.....sian kauorang semua yea....penat-penat aje undi kitol dulu tapi sekarang kena tipu idup-idup pulak.

Ada seorang rakan penulis memberitahu bahawa takda maknanya Kitol takda duit.

Semua itu adalah penipuan sahaja.

Menurut rakan penulis....harta KJ di UK sahaja terutama di Kota London mencecah ratusan juta ringgit....dianggarkan sekitar RM400 juta lebih.

Itu belum termasuk harta di tempat lain-lain lagi...

Walaupun Satu Hala sendiri pun takda bukti nak sahkan dakwaan seperti itu....tetapi mengenali rakan penulis itu yang merupakan seorang yang tidak suka berbohong dan agak berkuasa orangnya....penulis terimalah cakap dia.

Lagipun....KJ memang keturunan kuat mencuri....so kalau dia ada RM400 juta di UK sahaja pun bukanlah benda besar sangat.....tak perlu bukti pun ramai boleh percaya.

Malaysia Instinct

Belum lagi harta yang di Kazakhstan, Uzbelistan, Congostan, Goahead Gostan ... Sayang sekali peguam KJ bukan peguam yang amanah macam Sulaiman Akhlaqan. KJ pun tak amanah.

Dengar-dengarnya dia masih mengatur rompakan dan nak jual aset kerajaan keapda Singapura bersama Kalimullah. Sebut posto posto ... cabutlah dia lari.

2 comments:

Anonymous said...

Kenapa la Najib dok simpan mamat keling ni lagi?

Duniapolitik.66ghz.com said...

Blog Anak Omak kini disenaraikan di duniapolitik.66ghz.com

TQ