Wednesday, April 7, 2010

Pertemuan Sulit YB Rembau dan YB Balik Pulau

Semalam bertempat di bangsar Shopping Complex (BCS) sekitar jam 6.30 petang, sumber kami memberitahu, mereka terserampak dengan Khairy dan Yusmadi disana. Apabila disedari pertemuan itu wajah Khairy kelihatan pucat lesi.

Setelah pemberi maklumat kami membuat penyiasatan didapati, memang ada pertemuan di antara Khairy dan Yusmadi dilakukan di BSC, dari sumber yang sama juga kami difahamkan bahawa ini bukan kali pertama mereka bertemu.

Persoalan yang timbul sekarang ini ialah mengapa perlu Khairy bertemu dengan seorang ahli parlimen pembangkang yang sangat rapat dengan Anwar? Apa yang mereka bincangkan? Mungkin mereka berbincang tentang isu APCO? Adakah pertemuan mereka mengenai isu 1Malaysia diambil dari 1Israel?

Umum mengetahui, sejak beberapa minggu yang lalu, Anwar dan Khairy membuat lakonan di sidang Dewan Rakyat dengan saling berbalah sesama sendiri. Kami juga pernah menyiarkan artikel mengenai skrip lakonan mereka berdua. Klik sini

Kami juga difahamkan Khairy telah berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk bertemu dengan ahli parlimen bebas, Zul Nordin. Tetapi Khairy tidak berjaya berbuat demikian kerana Zul Nordin sangat sibuk, ini juga menimbulkan satu lagi persoalan, mengapa Khairy beriya-iya benar mahu berjumpa dengan Zul Nordin? Apakah Khairy juga terlibat dalam skandal merosakkan nama Perdana Menteri melalui isu Altantuya? Seperti yang diketahui umum, Khairy memang tidak suka pada Perdana Menteri dan Isteri.

Kami di Anak Omak merasa sangat hairan dengan tindak tanduk Khairy sejak seminggu-dua ini, pertemuan semalam di antara Khairy dan Yusmadi membuktikan bahawa Khairy memang sedang merancang atau sudah pun melakukan sesuatu yang tidak baik buat UMNO dan Perdana Menteri.

Isu APCO yang menjadi hangat sejak kebelakangan ini juga banyak menimbulkan persoalan tentang penglibatan Khairy, bermula dari Khairy mengulangi semua hujahan yang telah dibacakan oleh Anwar di Parlimen hingga ke Sidang Akhbar yang telah diadakan beliau tidak berapa lama dulu. Mengapa Khairy nampak begitu ghairah sekali dalam isu APCO ini?

Adakah pertemuan Khairy dan Yusmadi semalam berkisar tentang rancangan mereka untuk menggunakan isu APCO pada pilihanraya kecil di hulu Selangor nanti? Apakah yang sedang dirancang oleh Khairy dan rakan-rakan beliau dari parti pembangkang?

Kami biarkan anda menilai sendiri segala persoalan yang telah kami timbulkan.

Sekian

Stone Gold

5 comments:

KJ Beruk upahan Zionis said...

gambar BSC tu gambar lama tapi cerita ni cerita baru, hangat pulak tuu...

Yusmadi is a new link... first time dengar... or maybe well kept secret rather than new link


bab Zul Nordin tu memang ada dengar

tak jadi jumpa ke dah jumpa, ada cerita kata dah jumpa


memang lah elok pun kalau di pancung aje si kitol ni

Dr Butiq said...

kau halau yo dio dari Ghombau suruh dio poi botanding kek Penang lak kampung omak dio kek penang.Gombau bolah ayah dio.kek Nogori sombilan bolah ayah tak laku.porut ikut sobolah omak bukan sobolah ayah.sobab tu kalau org luar nak kawin perempuan org Nogori kono masuk suku yo.

Bingai @ Bangang said...

Seperti kata YB Zul "Bukankah elok kita berbaik sangka".

mana tau kot-kot dia nak pujuk YB2 masuk UMNO. Lagi hebatlah dia nanti kan? hehehehe

AntiKJ said...

Salam bro,

Tak habis-habis lagi membuat rancangan jahat untuk meliwat rakyat?

Sial punya beruk itam anak haram bontot berbulu ni.

Detguaq said...

Bro,

Nampaknya perancangan secara kononnya kompleks oleh kj tetap terbau akan kebusukannya.

Niat busuknya perlu di perhatikan secara rapi, bukan oleh Mat Rapi.

dia hanya bijak merancang, tetapi Allah lah sebaik-baik perancang!!!