Friday, June 18, 2010

Razali ... Razali ... Apa ke bodoh, asyik di guna KJ???


Tiga syaitan besar. Kanan sekali adalah orang kuat Najib, si Raouf yang kononnya benci kat si KJ. Sebelahnya, Zaki Zaid penjilat tegar KJ dan penyamun besar masa di Tingkat 4. Di hujung kanan adalah pengkhianat dan penyamun terkenal Prebet Khairy Jamaluddin.

Hebat ye Khairy dapat buat Majlis dengan ratusan boleh datang. Setahu kita, nak kumpul lebih 30 pun susah kalau nak buat tunjuk perasaan. Apakah tipu helah dan muslihat yang diguna?


Kelihatan Naib Ketua pemuda UMNO dan mentornya bekas KP, Hisham Menteri Amaran Dalam Negeri. Dari riak muka Razali, nampak macam kelihatan sedih dan tak selesa.


Kenapa Naib KP UMNO dan BN diletak di tingkat bukan pentas. Razali pun asyik melayan SMS di handphone. Nampak ada tak kena.


Patutnya Razali duduk sama dengan Ketua Pemuda. Tapi si Kitol ini posing maut dengan salah satu enam jahanam Najib, si Rauf. Kalau selalu kata tak suka KJ, nampak macam selesa aje.


Sah ... Razali kena kencing. Terus tenggelam macam tak ada dalam gambar.

Peliknya apa si kaki tidor buat sibuk dalam Majlis ini? Dia MT ke? Dia Pemuda ke? Dia warga tua yang patuit tidor sampai akhir hayat.

Oh ... terlupa kami, dia adalah BapakMertua Khairy. Hari tu, semasa si anak omak ni tamat latihan sebagai prebet askar wataniah, Pak lah dan Menteri Besar Negeri Sembilan juga turut hadir.


Ini gambar di meja utama semasa menikmati jamuan. meja kosong tapi apa salahnya razali duduk situ?

Apa yang dicakap di meja itu? KJ nak pergi perang lawan Israel di Gaza? Bagus juga, ku menanti mayat mu pulang.

Tak hairan kalau KJ dengan kehadhiran Pak Lah sedang cuba memujuk Najib melantik dirinya terus sebagai  Timbalan Perdana Menteri. Katanya, jawatan Menteri tak sesuai, baik lantik jadi TPM terus baru dia gembira.

Pak Lah sebelah tu mengadu dia tak boleh nak mengeraskan zakar kerana di igau oleh arwah Hendon membebel dalam mimpi. Selagi Nori tak dapat PM sebagai suami, hantu Hendon akan mengacaunya terus.

Nasib baik tak ada omak, Dato Rahmah. Kalau dia ada, dah dipaksa Najib resign dan gantikan terus Khairy sebagai PM.


Kita tengok balik Razali yang nampak sedih muka. Dia yang usahakan acara tapi KJ hijack. Tak belajo belajo lagi si Razali. KJ ni kerja dia hijack Majlis orang. Tak paham paham lagi ke?

Tak payah kau nak cuba untuk control macho, hakikat kau sudah diguna dan dipinggir. Nak kesian, ada.

Tapi fikir-fikirkan padan muka kau lah Razali. Group kau juga yang undi dia dari pilih Mukhriz atau Khir Toyo. Hishamuddin pun pilih KJ dan baru-baru ini cuba lobi KJ untuk jadi Menteri. 

Harap kau celiklah mata sedikit Razali. Kalau kau terus kena main saja, tak tahu balas balik dan kenakan si puaka tu, orang tak akan respek kau.

Tak ada orang nak jadi pengikut pada seorang yang asyik kena tipu saja, Ingat baik2.

4 comments:

Wake UP! said...

Aku agak musykil dengan 1Malaysia. Tandanya macam 1education, iklan yang diselitkan sewaktu perlawanan bola FIFA.

Apakah 1Malaysia ini satu alat Illuminati untuk menakluk Malaysia?

Anonymous said...

Orang2 macam ni ka kita nak piih jadi pemimpin...pencuri, pengampu dan sebagainya. aku lebih sanggup sokong pembangkang.

Anonymous said...

Eleh, asyik asyik nak hentam KJ....
Mana dia gambar perhimpunan Gertak??

carilah kolam yg dalam dan kao terus terjun kedalam kolam tersebut ataupun dengan ungkapan BI
GO JUMP IN A LAKE

anti tongkat langit said...

kami dibawah dah start enjin pun... dato hello ja, kita on masuk gear...