Thursday, September 3, 2009

PEMUDA GERAKAN HARAM JADAH, KJ TAK BERTELOR


Duri dalam daging busuk dari babi muda yang membantah undang - undang ISA, Pemuda Gerakan yang di ketuai oleh Lim Si Pin berhasrat pada mulanya untuk menyertai demostrasi puak - puak pembangkang tetapi menukar fikiran untuk pergi ke Istana Negara secara solo, tapi mendapat malu tak di layan oleh Istana Negara kerana datang secara membabi buta,.

Apa pun memang haram jadah punya Pemuda Gerakan, jelas niat dan jiwa pembangkang dah mula merebak didalam diri seperti sindrom Selsema Babi, Koh Tsu Koun kena bertanggungjawab dengan tingkah laku haram jadah puak - puak muda dalam Gerakan.

Manakala Khairy Jamaluddin, Pengerusi Pemuda BN, mana telor awak, mana mulut jelabeh awak sebelum jadi Ketua Pemuda, mana pergi ego awak, apa tindakan awak terhadap Pemuda Gerakan, jika awak tak mampu untuk memimpin dan mengawal segelintir virus Selsema babi, elok lah awak kuarantin kan diri awak dan letak jawatan bagi pada orang lain memangku jawatan Ketua Pemuda.

Kenapa Pemuda UMNO tak bertelor di bawah kepimpinan KJ. sebelum ini setidaknya dibawah Hishamuddin ada lah separuh telor tapi kini langsung tak bertelor. langsung tak bercakap, langsung macam beruk kena selsema babi, mulut pakai mask.

Kepimpinan Parti Gerakan harus mengambil tindakan dengan mengantung keahlian mereka dalam parti GERAKAN HARAM JADAH.

Kerja utama untuk menarik semula sokongan kaum cina terhadap BN tidak dibuat, bergantung 100% keatas UMNO, apabila jawatan Menteri menuntut untuk diberi kepada Gerakan, dalam diam tikam UMNO dari belakang, memang cilakak lu olang!!!!.

3 comments:

sangguna said...

pada pendapat aku, org kafir ni dah nampak peluang utk menguasai politik malaysia, cuma org melayu je yg tak sedau2, sama mcm KJ yg tak sedau2 yg org ramai tak suke dia.

pakcik said...

teloq kj dah kena masak kat rakyat..jd habisla telur dia..jangan marah dia sebab xde teloq..sebab rakyat dah makan semua...

Anonymous said...

husin lempoyang kata dia makan 8 biji telo setngah masak tiap2 pagi. jibrael cuma makan sebiji dua.