Thursday, January 6, 2011

Selama-lama pun takpa


Biarlah selama-lama ....

 Hehehe .... kesian budak2 KJ ni risau dia akan kehilangan punca kewangan. .

Ini semua lakonan untuk dapatkan simpati. Macam orang tak boleh baca. Ingat asal dia nak belah orang akan kesian dan stop.

Hehehe .... tidak sekali wali. Selagi tidak ditanam betul-betul, tidak boleh stop.

KJ tidak boleh dibenarkan naik jadi pemimpin dalam UMNO .... dahulu, kini dan selama-lamanya. Dia adalah penghancur negara.

Dia tidak sayangkan bangsa dan tidak ambil peduli pasal kesusahan orang Melayu. Malah dia perkecilkan orang Melayu dan tidak akan bela orang Melayu.

Biar dia mampuih, tak kesian pun kita!!!!

4 comments:

bakri said...

Google beruk ni memang kaki gelojoh pelahap. Masa dia berkuasa dulu dia betul2 pakai hit while the iron is hot. Dia perkuda kedudukan dollah al tiduri cukup2. Negara islam Malaysia memerlukan pemimpin jujur bukan kaki lahap. Lepas kerajaan anak beranak pinak pak mentua cemerlang, gemilang, temberang kena tendang google beruk ni jadi hidung tak mancung pipi tersorong –sorong. Nyahkan dia dari UMNO—kalau boleh dari Malaysia. Sumbatkan dia dalam jel lagi bagus. Dia ada banyak kes song lap duit rakyat; cari salah dia sampai ke lubang cacing.

Anonymous said...

den dongar tok mat hasan nak poie pujuk si kitol ni..x yah lah nak pujuk2 beruk ni buek malu org kampung nanti....bukan ado pekdah pun kalo dio duk dlm kerajaan, mengabihkan boreh yo

Naza said...

Beruk ni jangan kata bunga, taik pun kita tak boleh bagi. Jenis tak da deria, semua sapu..muahahahaa..

wanzal said...

Celako sekor ni kalau ditembak pun sodap juo....bilo DSN nk tendang dio ha