Sunday, February 28, 2010

'Duri dalam daging' UMNO panggil Ku Li 'duri dalam daging'

KJ panggil ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah sebagai 'duri dalam daging'. Ini mesti cermin di rumah dipecahkan Jibrael sampai KJ tidak tengok mukanya yang hitam untuk bersikat.

Aku tak mahu bincang pasal apa Ku Li cakap kerana aku betul-betul tak tahu mana yang betul dan mana yang salah mengenai royalti mintak. Fakta tak cukup untuk mengambil pendirian.

Walaupun begitu, aku agak kesal Ku Li bercakap di atas pentas PAS dan sekarang peluang UMNO di Kelantan sudah susah dan serangan ke atas Nik Aziz kerana perbuatan mengambil rasuah dan pentingkan menantu habis begitu saja.

Itu pun aku tak tahu nak jawab bila PAS kata UMNO pun tak bela orang Melayu. Lihat wang royakti untuk Kelantan dan Terengganu ditahan.

Bila Khairy bantai Ku Li begitu teruk, aku pun menyampah juga. Pertama, masa KJ baru lahir didunia pada tahun 1971 yang betul-betul hebat kerana dia boleh ingat peristiwa mayat Tun Razak berhenti di Kuwait sebelum dia lahir, Ku Li sudah jadi Menteri dan bina macam-macam institusi.

Kedua, dia sendiri 'duri dalam daging' UMNO kerana dia terus terus memecahbelahkan dan melemahkan Pemuda UMNO. Selama ini dia lah penyamun tarbus paling ganas dalam Malaysia dan macam-macam projek ide dia yang menjahanamkan ekonomi negara semasa Pak Mertua memerintah.

KJ pun jangan nak menyamar. Blogger2 KJ sokong Ku Li dalam isu royalti. kebanyakkan blogger upahan KJ bermuka-muka. Ikut UMNO tapi sokong Pakatan Rakyat. Ada yang macam Wenger, Stephen Doss, Charman Kaga, SUKJ, dan lain-lain adalah penyokong KJ tapi sokong pembangkang, anti Melayu dan pro Anwar.

Tak payahlah KJ nak menyamar. Busuk Kera Jamban dah dibau ramai.

Apa permainan politik Ku Li, biaq pilah dia. Buat apa KJ nak sibuk? Apa sumbangan KJ pada agama, bangsa, dan negara untuk tegur-tegur ahli politik veteran? Jasa takde dan perasuah pula.

Bagi KJ menegur Ku Li, itu namanya kurang ajar. Demi nak popularkan diri, dia sanggup belasah Ku Li.

Dato Najib pun dah kata jangan hentam pembangkang berlebih-lebihan. Inikan pula pemimpin UMNO veteran. Tok Pa pun kata hak Ku Li nak memberi pendapat.

Rasanya sifat kurang ajar adalah sifat semulajdi dalam darah daging KJ. Itu yang menghairankan. Orang UK tu begitu sopan santun dan tertib dalam bercakap, beraksi dan bersosial tapi KJ budak hitam perasan bontot putih ni begitu biadap.

Dialah yang suruh Tun Dr Mahathir berhenti dalam satu Majlis dialog bersama pelajar Malaysia di London.

Ini mesti cerita keturunan. Pak dia memang angkuh dan act punya jenis. Sani sini aku tanya orang Wisma Putera dan semua cerita sama pasal bapak dia.

Mak dia memang macam keling karam tak tahu malu dan tak sedar orang benci pada dia. Asal KJ kena kritik dia serbu orang tu tengah-tengah majlis kerana kritik anak dia. Tak malukah kau KJ sampai guna emak untuk pertahankan diri?

Kita tahu pasal Tan Sri Rafidah dihamun dan tengking Dato Rahimah kerana menulis surat 16 muka pada Pak Lah mengenai KJ. Si kaki tidor pun satu hal. Boleh dihantar satu salinan kepada KJ. KJ anak omak kasi omak dia untuk herdik pada Rafidah.

Inikah pemimpin yang nak jadi PM sebelum 40 ...... kah kah kah ha ha ha ho ho ho ha ha ha ha .....duduk bawah tetek omak ekau ajo la KJ.

Kat sini aku harap dan berdoa Ku Li tidak lari ke pembangkang dan buat kerja pelik-pelik. Dah umur tua-tua begitu, baik dia jadi orang tua yang dihormati untuk tempat kita pinta nasihat dan pandnagan.

Tak mahu aku kurang ajar dengan orang tua. Lainlah KJ, semua orang - tua muda dia nak tunjuk angkuhnya. Kat Rombau tu sana sini orang menyampah kat dia.

Apa-apa hal pun, aku malas saja nak cakap. Kalau aku dedahkan, malu Pak Lah. KJ ingat orang tak tahu persekongkolan Pak Lah dengan Ku Li untuk sabo Najib. Takyah nak bodek Najiblah budak hitam. Najib pun tahu dah ... kah kah kah

4 comments:

Skandal Politik said...

Salam bro,

Si Kuda Trojan Al Juburi Al Liwati suka bontot cuba pulak nak kata orang lain duri dalam daging.

Nampak sangat meniru cara si sifu.

Apa rahsia di sebalik kematian ayah si beruk hitam? klik sini

Sesiapa mempunyai maklumat terperinci bagaimana ayah si Kuda Jew mati, sila e mel antikayjey.

Identiti anda akan dirahsiakan.

Tamingsari said...

Salam Bro,

Kj ni budak beringus. Nak sangat jadi menteri. Kononnya dialah jaguh berani bantai Ku Li. Dia tau tak jasa Ku Li pada Umno dan negara sikit ke banyak. Jangan senang2 nak kata Ku Li mcm duri dalam daging. Kau tu yg macam daging berduri. Tak layak jadikan hidangan.

Skandal Politik said...

Salam bro,

Memang muka tebal 1 juta kilometre si beruk hitam sial tu...

Dia yang menjadi duri dalam daging dalam UMNO senang-senang tuduh orang yang sudah lama berbakti kepada UMNO sebagai serupa dengannya yang menjadi balaci Anwar Berahi Jubor Jantan.

Memang beruk hitam ada KONSPIRASI dengan sufinya al juburi.

Macamana beruk hitam jadi kaya klik sini

RELAX LA said...

SETIAP ORANG TU ADA GUNANYA

BETUL TAK

JGN KATALAH SI KJ LANGSUNG TARAK GUNA..

MEMANG DIA TAK BERGUNA PADA MASA LEPAS..

ORANG MELAYU NOW BANGKIT..PASAL APA
PASAL KJ LA..TAU TAK

SEBAB KITA MENYAMPAH KAT KJLAH KITA TERUS BERSATU..SEBAB NAK HARAP PEMUDA UMNO BERSATU

RASANYA TINGGAL HARAPAN..
JADI MELALUI PERKASA LAH HARAPAN ITU ADA..

SO AT LEAST DI SINI SAYA NAMPAK 'ADA GUNANYA' SEBAGAI BARUA PELEPAS GERAM YG MEMBANGKITKAN ORANG MELAYU AGAR BERSATU..

BETUL TAK..dia jadi cam pemangkin untuk bersatu Melayu bersatu..
(kalu tak de dia tahap menyampah kita tak tinggi dan rasa risau kita tak mendidih)