Monday, May 30, 2011

Zaki Zahid harap Anwar jadi PM?


Rupa-rupanya ada juga Exco Pemuda UMNO Malaysia yang masih mengharapkan Anwar Ibrahim akan menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Biarpun mereka ini memakai baju UMNO dan kelihatan seperti orang UMNO, bahkan sangat serakah untuk perut dan tembolok, tetapi hati, jiwa dan perasaan mereka adalah untuk Anwar Ibrahim.


Penularan wabak video lucah yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim menjadi indikasi utama tahap perjuangan puak-puak ini.

Dalam mesyuarat Exco Pemuda yang diadakan baru-baru ini, terkeluarlah cerita tentang video tersebut. Secara automatik, terluncurlah keluar ayat-ayat simpati kepada Anwar dan pada masa yang sama, mengutuk Najib Abdul Razak dengan ayat-ayat yang sama seperti yang dituturkan oleh Anwar Ibrahim!!!

Mungkin perasaan simpati mereka kepada Anwar bolehlah diterima kerana ia melibatkan maruah, tetapi apabila ayat-ayat yang dikeluarkan itu sama seperti ayat-ayat Anwar Ibrahim dan sasaran mereka pula adalah Najib Abdul Razak, rasa-rasanya ada benda besar yang sedang berlaku dalam Pemuda UMNO Malaysia.

Apatah lagi, Pemuda UMNO Malaysia sekarang ini tidak ubah seperti pondan yang cuba mengepit kemaluannya di celah kangkang!!!

Disebabkan itulah juga, Pemuda UMNO Malaysia seringkali dilihat seperti gunting dalam lipatan yang bukan sahaja tidak mampu bekerja untuk UMNO, sebaliknya terlalu berjuang untuk mendapatkan jawatan bagi Ketuanya!!!

Anehnya, puak berkenaan masih lagi berada di dalam UMNO. Sedangkan seharusnya mereka melepaskan jawatan atau meninggalkan UMNO untuk menyertai Anwar Ibrahim secara terang-terangan, bukannya seperti pondan bacul. Yang sahihnya, cara serampang dua mata yang diamalkan sekarang, diharapkan mampu memberi keuntungan maksima kepada mereka.

Dengan kata lain, kalau Pakatan Rakyat menang, mereka akan segera menyeberang. Kalau UMNO-BN menang, mereka akan mendabik dada bahawa segala kemenangan itu adalah hasil kerja mereka.

Paling menarik apabila Ketua Pemuda pula membuat keputusan 'SEBULAT SUARA' dia sendiri tanpa bertanya dan berunding untuk mempertahankan salah seorang pembesarnya dalam Pemuda UMNO Malaysia!!!

Flying Kick

3 comments:

Wake UP! said...

Kalau gitu, masuklah P 'Gay' R. Muka pun jambu semacam.

Wake UP! said...

Salam. Baguslah barua Anwar dalam Pemuda ni. Nanti Anwar jadi PM mesti boleh jadi lelaki simpanan dia.

Anonymous said...

oii jgn marah2 si zaki tu...dia manusia gak... mungkin bila anuar bg isap lg best tu pasal dia suka smp lupa xlama lg juboq plak kena tadah...hahaha